یاس دانلود

سامانه طراحی یاس دانلود

طراحی قالب سایت و وبلاگ

طراحی بنر و لوگو

کدنویسی قالب

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

فروش قالب اختصصاصی

سامانه طراحی لوگو

در نگاه کـسـی کـه پـرواز را نمیـفـهمـد ، هـرچـه بـیشـتر اوج بگـیری کـوچـکتـر خـواهـی شـد !

طراحی قالب اختصاصی رزبلاگ

با امکانات یک سایت واقعی

کار خود را به افراد متخص بسپارید...

تیم طراحی با تجربه و حرفه ای
گروه هایپرتمپ همیشه در تلاش بوده است که تمامی خدمات خود را چه رایگان و چه با هزینه به بهترین کیفیت طراحی کند که ملزومه این کیفیت نیاز به طراح های حرفه و با تجربه دارد . کیفیت ما همیشه تضمین شده است و این نظر تمامی مشتریان عزیزمان میباشد .
قیمت مناسب در اوج کیفیت
امروزه تموم برند ها و شرکت ها و اشخصاص در سفارشاتی که میدهند دو نکته مهم رو در نظر میگرند و براشون مهم میباشد که کاری رو که سفارش میدن در اوج کیفیت قیمت مناسب و معقولی را دادشته باشید و حال هایپر تمپ میکوشد در اوج کیفیت قیمت های ارزان و مناسبی رو برای شما در نر بگیرد.
تبـــــلـــــیــــغات
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
مکان تبلیغات شما
دانلود بازی The Sims 4 برای PC


اما از شخصی سازی که بگذریم می رسیم به شروع زندگی در یک دنیای مجازی. به عنوان یک شهروند اولین کاری که باید انجام دهید این است که دنبال کار بگردید ( اگر محصل نباشید ). یکی از مهم ترین عواملی که باعث کم شدن نمرات Sims 4 شده بود محدودیت در انتخاب شغل بود. تقریبا همه از این بابت مطمئن هستند که با انتشار DLC های مختلف این کمبود حل خواهد شد اما فعلا بحث روی نسخه ی اصلی Sims 4 است نه روی DLC ها! مجموع شغل های موجود در بازی از 10 – 12 تا تجاوز نمی کند. هر شغلی که انتخاب می کنید مزایای خودش را دارد. ساعات و روز های کاری مختلف، حقوق متفاوت و … . اگر اشتباه نکنم کمتر حقوق به خلافکاری اختصاص داشت که بر حسب هر ساعت ۹$ دریافت می کنید که تقریبا بیگاری محسوب می شود! . شما همانند نسخه های گذشته هرچه کار خود را بهتر انجام دهید رتبه ی کاری بالاتری دریافت خواهید کرد و این یعنی تعطیلات و حقوق بیشتر. البته همان طور که گفته شد باید کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. اما می رسیم به تشکیل خانواده!. برای پیدا کردن همسر مورد نظر خود ابتدا باید او را بشناسید. سن، علایق، شغل و … عواملی هستند که باید در نظر داشته باشید. مراسم عروسی به مراتب گسترده تر و جالب تر از نسخه ی قبلی شده است. شما می توانید برای جشن خود دوستان، همکاران و حتی یک خواننده دعوت می کنید اگر هم مشکل مالی دارید می توانید بدون گرفتن جشن ازدواج خود را به انجام برسانید. پس از مدتی نیز توانید بچه دار شوید. اما نوبت می رسد به خرج و خارج خانواده. به جز کار کردن روش های دیگر برای به دست آوردن پول هست. شما می توانید در اینترنت داستان نویسی کرده و درآمد زایی کنید. با تولد یک بچه کمی کار سخت تر می شود. این بار به جز خرید وسایل مورد نیاز خانه، باید لوازم مورد نیاز فرزندتان را تهیه کنید. از یک اتاق بچه با تخت و اسباب بازی بگیرید تا برسید به دوچرخه و پوشاک. این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

دانلود بازی The Sims 4 برای PC

در طول بازی می توانید وسایل مورد نیاز یک خانه را تهیه کنید. ماشین،یخچال،فریزر،گاز و… که مدل ها و قیمت های مختلفی دارند. هرچه پول بیشتری بپردازید قطعا وسیله ی بهتری خریداری می کنید و هرچه وسیلتان بهتر باشد دیرتر خراب می شود. باید سعی کنید موارد امنیتی را به خصوص در آشپزخانه به خوبی رعایت کنید. سعی کنید تمام وسایلتان به هم نزدیک نباشند تا دچار مشکل آتش سوزی نشوید و مجبور باشید هم پول آتش نشانی دهید هم تعمیر وسایل خانه! و حتی شاید تلفات جانی هم بدهید. می توانید در خانه ی خود از وسایل تفریحی استفاده کنید. اگر پول لازم را داشته باشید می توانید حتی خانه ی خود را عوض کنید. این امکان هم وجود دارد که یک زمین بخرید و خودتان خانه را بسازید.
در طول بازی می توانید وسایل مورد نیاز یک خانه را تهیه کنید. ماشین،یخچال،فریزر،گاز و… که مدل ها و قیمت های مختلفی دارند. هرچه پول بیشتری بپردازید قطعا وسیله ی بهتری خریداری می کنید و همان طور که گفته شد هرچه وسیلتان بهتر باشد دیرتر خراب می شود. باید سعی کنید موارد امنیتی را به خصوص در آشپزخانه به خوبی رعایت کنید. سعی کنید تمام وسایلتان به هم نزدیک نباشند تا دچار مشکل آتش سوزی نشوید و مجبور باشید هم پول آتش نشانی دهید هم تعمیر وسایل خانه! و حتی شاید تلفات جانی هم بدهید. احساسات Sim شما در این نسخه بسیار گسترده تر است. عصبی هستید؟ بروید حمام، خجالت زده هستید؟ از همه پنهان شوید، کم حوصله هستید؟ با دوستتان صحبت کنید و … . چنین احساساتی در The Sims 4 همواره با شما خواهند بود و به عبارتی شما همواره باید نیاز های خود را برطرف کنید.
سری The Sims هیچ وقت دارای یک گرافیک خیره کننده نبوده است. وقتی یک بازی حتی DX 9 را ساپورت کند قاعدتا گرافیکی ضعیف دارد. به مقوله ی گرافیک که می رسیم Sims 4 تعریفی ندارد. در واقع پیشرفت زیادی نسبت به نسخه ی قبلی نداشته و این مطمئنا یک نقطه ضعف به حساب می آید. پس از گذشت ۵ سال طرفداران حق دارند انتظار یک پیشرفت گرافیکی داشته باشند که چنین امری میسر نشد. باگ های بازی نسبت به نسخه ی قبلی بسیار کمتر شده است و این شاید تنها نکته ی مثبت در گرافیک بازی به حساب می آید. طراحی موها بسیار مصنوعی بوده که راستش برای من عجیب بود. اما دیگر نکته ی مثبت در Sims 4 نورپردازی فوق العاده است. نسخه های پیشین این بازی نیز چنین امتیازی را داشتند. وقتی خورشید غروب می کند حال و هوای بازی همانند دنیای واقعی است. نور لامپ های مختلف متفاوت است، چراغ خواب زیبایی میحط بازی را دو چندان می کند و…. . ولی اگر قرار باشد پس از هر نکته مثبت یک نکته منفی بگوییم، پس از نورپردازی عالی می رسیم به طراحی بسیار ضعیف تکسچر ها! متاسفانه باز هم خبری از پیشرفت نیست که عجیب است. با توجه به کوچک بودن محیط بازی باید سازندگان به جزئیات بیشتر توجه می کردند که به نظر نمی رسد این اتفاق افتاده باشد. صورت خشک Sim ها هم نکته منفی دیگری به حساب می آید و باید گفت به طور کلی گرافیک هیچ تفاوتی با نسخه ی قبلی نداشته است.

دانلود بازی The Sims 4 برای PC

صداگذاری بازی از جهاتی قوی و در برخی موارد ضعیف است. در طول بازی Sim ها اغلب ساکت اند و بدون شک این باعث کسل شدن بازیکن در هنگام بازی می شود. هنگامی که به بازی کردن می پردازید آهنگی نمی شوید مگر صداهایی که نشان دهنده ی رخ دادن اتفاقی در بازی ( نظیر تغییر حالت روحی، خراب شدن یک وسیله و … ) باشد. اما روی همان صداهای مختصر به خوبی کار شده و جای حرف باقی نمی گذارد. این که صدای Sim شما چگونه باشد نیز به خودتان بستگی دارد. در کل بازی در بخش صداگذاری اگر نگوییم عقبگرد داشته اما پیشرفتی نیز به چشم نمی خورد.
حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8, or Windows 8.1
Processor: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ or equivalent (For computers using built-in graphics chipsets, the game requires 2.0 GHz Intel Core 2 Duo, 2.0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 or equivalent)
Memory: At least 2 GB RAM
Hard Drive: At least 9 GB of free space with at least 1 GB additional space for custom content and saved games
Video Card: 128 MB of Video RAM and support for Pixel Shader 3.0. Supported Video Cards: NVIDIA GeForce 6600 or better, ATI Radeon X1300 or better, Intel GMA X4500 or better
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible
DirectX: DirectX 9.0c compatible

دانلود بازی The Sims 4 برای PC

راهنمای فایل های فشرده:
توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

دانلود بازی The Sims 4 برای PC

راهنمای نصب بازی:
1 – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
2 – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید.
3 – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید)
4 – پس از نصب نرم افزار، فایل The.Sims.4.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید.
5 – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید.
6 – با اجرای فایل setup.exe به نصب بازی بپردازید.
7 – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
8 – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و “پوشه ی Game” را در محل نصب بازی کپی نمایید.
9 – پس از کپی کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن آن رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
10 – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا به صورت آنلاین آپدیت کنید.

دانلود بازی The Sims 4 برای PC

.:: بخش اول ::.


.:: بخش دوم ::.


.:: بخش سوم ::.


.:: بخش چهارم ::.


.:: بخش پنجم ::.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مراحل سفارش
مشاهده راهنما سفارش
مشاهده نمونه کارها
مشاهده نظرات مشتریان
مشاهده تعرفه ها
مطالعه قوانین
ارسال سفارش
پرداخت هزینه و تحویل
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست
نام مشتری : تست نام
سایت : www.test.ir
سفارش : تست نوع سفارش
نظر : تست نظر تست تست تست تست